كاش مي شد
كاش مي شد سه چيز را از كودكان ياد بگيريم:
بي دليل شاد بودن و پاي كوبيدن
هميشه سرگرم كار بودن و بيهوده ننشستن
حق و خواسته خود را با تمام وجود خواستن و فرياد زدن
+ نوشته شده در شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت 11:33 توسط شیــــوانا
|
روح بزرگت را, در این چند روز دنیایی